Op werkdagen zijn wij van 08.00 tot 12.00 en van 14.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar en geopend. Tussen 12.00 en 14.00 uur zijn we enkel bereikbaar voor spoedgevallen.
Bel 112 bij een levensbedreigende situatie!
Voor spoedgevallen kunt u bellen 046-485 7241, toets 1.
We willen deze lijn graag zoveel mogelijk vrijhouden voor alleen spoedeisende klachten, daarom vragen wij u alleen in een noodsituatie op toets 1 te drukken.
Wilt u graag op consult komen bij de huisarts bel dan nummer 046-4857241.
Er wordt samen met u gekeken naar een eventueel consult.
Bent u niet in de gelegenheid om naar de praktijk te komen in verband met uw ziekte, dan kunt u een huisbezoek aanvragen, het liefst telefonisch vόόr 10 uur.
Indien u telefonisch contact met uw huisarts wenst, dan kunt u dit aan de assistente doorgeven. U wordt vervolgens teruggebeld.
Voor (niet) medisch inhoudelijke zaken kunt u mailen naar: medischcentrummartinez@ezorg.nl
De doktersassistenten hebben hun eigen spreekuur en voeren zelfstandig de volgende onderzoeken/behandelingen uit (op afspraak):
Bij Medisch Centrum Martinez werken dokter Martinez, dokter Hendrix en dokter Falkenberg. Zij beoefenen de algemene huisartsenzorg en handelen zoveel mogelijk conform de NHG richtlijnen en standaarden.
Bij het niet nakomen van een afspraak brengen we de kosten van het consult in rekening.
Voor herhaalrecepten kunt u bellen naar 046-4857241, toets 2. Spreek duidelijk uw naam, geboortedatum en gewenste medicijn(en).
Indien u (en partner/gezin) zich wil laten inschrijven als patiënt in onze praktijk dan kan dat telefonisch of aan de balie. U ontvangt dan een inschrijfformulier die u kunt invullen en retourneren.
Iedere medewerker is in het bezit van een gecertificeerd diploma.
Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.
.
Onze praktijk is aangesloten bij de Klachtenregeling Huisartsen Zuid-Nederland.
Kijk voor meer informatie op www.thuisarts.nl. Thuisarts.nl is bedoeld voor mensen die informatie zoeken over gezondheid en ziekten. U kunt de informatie op de website gebruiken:
Huisartsen gebruiken Thuisarts.nl als ondersteuning bij hun voorlichting aan patiënten voor, tijdens en na het consult.
Als u op reis gaat is het belangrijk dat u goed beschermd bent en de juiste vaccinaties krijgt. Thuisvaccinatie.nl is de grootste landelijke organisatie voor reisvaccinaties aan huis.
.
Onze deskundige artsen komen bij u langs wanneer het ú uitkomt. Ook ‘s avonds en in het weekend of op het werk. En… wij sturen (indien mogelijk) de rekening rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar!